To θέατρο προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία για αναψυχή έξω από το σπίτι.  Η Black Dog Productions είναι μια νέα επιχείρηση παραγωγής καλλιτεχνικών παραγωγών στον χώρο του θεάτρου. Με ευαισθησία, και πολύ μεράκι, επενδύουμε σε καινούρια πρόσωπα, δημιουργούμε καλαίσθητες παραγωγές, παρουσιάζουμε ενδιαφέροντα έργα που δεν έχουν ξαναπαιχτεί στην Ελλάδα. Συχνά διοργανώνουμε συζητήσεις, και παράλληλες εκδηλώσεις με κάθε παραγωγή για να φέρουμε κοντά ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα και στόχους, καθώς και για να ενημερώσουμε το κοινό για θέματα με τα οποία καταπιάνεται η κάθε παραγωγή.

Δημιουργούμε ένα κλίμα συμμετοχής, ελπίζοντας η τέχνη μας να ενεργοποιεί και να εμπνέει τους θεατές μας. Διαλέγουμε δραματικά έργα που είναι ατμοσφαιρικά, με έντονες, συγκινητικές σκηνές και πλοκές που ενθαρρύνουν την κριτική σκέψη.

Πιστεύοντας στην σημασία της δουλειάς μας και στο νέο ελληνικό θέατρο τεκμηριώνουμε τις παραγωγές μας και προωθούμε ένα επιμελημένο αρχείο από εκδόσεις, βίντεο και φωτογραφίες σε πανεπιστημιακά τμήματα θεατρικών σπουδών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Θέλουμε η συμμετοχή μας στο σύγχρονο ελληνικό θέατρο να είναι ορατή και προσβάσιμη από όλους.

Η επιχείρησή μας είναι ιδιαίτερα φιλική προς το νέο ελληνικό έργο, καθώς και την γυναικεία και queer δημουργία, προσφέροντας την δυνατότητα συμπαραγωγής σε αξιόλογες προτάσεις. Στόχος μας είναι να φέρουμε στο κοινό μας σπάνια και ποιοτική αναψυχή υψηλής αισθητικής που εξερευνά όλο το εύρος της ανθρώπινης εμπειρίας. Το θέατρο για μας είναι γιορτή, μια γιορτή στην οποία αξίζει να συμμετέχουν όλοι.

 

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

 

Ξεκινήσαμε το 2016 με την “Μαρκησία ντε Σαντ”, ένα δυναμικό έργο του Ιάπωνα συγγραφέα Yukio Mishima, σε μετάφραση Παναγιώτη Ευαγγελίδη, για τη ζωή της γυναίκας του διαβόητου μαρκήσιου ντε Σαντ. H παραγωγή παρουσιάστηκε στον πολυχώρο 104, στον Κεραμεικό, και είχε την τιμή να συμμετάσχει στο 2ο Inport Festival, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Το Νοέμβριο του 2016 η παραγωγή ανέβηκε για τρίτη φορά στο Θέατρο Αργώ. Τα εξαιρετικά κοστούμια της παραγωγής κίνησαν το ενδιαφέρον του σκηνογράφου Απόστολου Βέττα, υπεύθυνου τις Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις στην πλατεία Αριστοτέλους στην Θεσσαλονίκη, που κάλεσε την παραγωγή να συμμετάσχει στις εκδηλώσεις. Λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών,, έγινε φωτογράφιση με τις σκηνικές εγκαταστάσεις υπό τον τίτλο “Winter Romance”. Η ενασχόλησή μας με το ιαπωνικό θέατρο σύντομα οδήγησε σε μία σύμπραξη με το Μουσείο Ασιατικής Τέχνης Κέρκυρας. Τον Ιούνιο του 2017 διοργανώθηκε ένα διήμερο εκδηλώσεων με ομιλίες, προβολές και την παρουσίαση του θεατρικού έργου Hanjo”, του Yukio Mishima, αφιερωμένο στον Ιάπωνα δραματουργό. Στις εκδηλώσεις συμμετείχε και ως ομιλητής ο μεταφραστής, σκηνοθέτης και συγγραφέας Παναγιώτης Ευαγγελίδης. Η παραγωγή “Hanjo” παρουσιάστηκε επίσης στο Θέατρο Χυτήριο, μαζί με ένα παράλληλο πρόγραμμα προβολών και αφιερωμάτων με την ονομασία “Ημέρες Ιαπωνικού Πολιτισμού”. Από αυτές τις εκδηλώσεις προέκυψε η συνεργασία μας με την Ελληνική Λέσχη Μπονσάι, για την δράση της οποίας ετοιμάζεται ντοκιμαντέρ.

Φέτος, η επιχείρηση θα βάλει σε παραγωγή το πρώτο της έργο παιδικού θεάτρου “Ο Ευτυχισμένος Πρίγκηπας”, βασισμένο σε παιδικά διηγήματα του Όσκαρ Γουάιλντ. Θα παρουσιαστεί επίσης για πρώτη φορά ο μονόλογος “Το Καλώδιο”, του νέου θεατρικού συγγραφέα Αργύρη Αποστόλου, μια συναρπαστική μαύρη κωμωδία. Το “Hanjo” θα συνεχίσει περιοδεύοντας για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων εντός και εκτός Αθηνών από τον Δεκέμβρη μέχρι το τέλος Ιανουαρίου.

 

Τον Νοέμβριο του 2017 κάνει πρεμιέρα και η πρώτη μας διαδικτυακή σειρά (Ζηνοβία &Βεατρίκη) ενώ ετοιμάζεται και δεύτερη σειρά πολιτιστικού ρεπορτάζ.

 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

 

Παραγωγός και σκηνοθέτης, υπεύθυνη για τον σχεδιασμό και την εκτέλεση του προγράμματος είναι η Ζαμπία Πατεράκη. Η Ζαμπία Πατεράκη σπούδασε θέατρο στην Σχολή Καλών Τεχνών Θεσσαλονίκης, στο Τμήμα Θεάτρου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου. Μέχρι τώρα έχει προσωπικές συμμετοχές στην 3η Biennale Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης με τον πολυχώρο Πείραμα, με την περφόρμανς “ο Άμλετ Μασίν στα ερείπια της Ευρώπης”, στα Δημήτρια ως σχεδιαστής φωτισμού στην επίσημη παραγωγή του Τμήματος Θεάτρου “Βόυτσεκ”, στα Αισχύλεια στον σχεδιασμό και την εκτέλεση παραγωγής του πρότζεκτ “Θρυμματισμένη Ανάμνηση” της Ιωάννας Λιουτσίας, και στο Bob Theatre Festival, ως καλλιτεχνικός επιμελητής στο πρότζεκτ “Τραχίνιες” του Τριαντάφυλλου Μποσταντζή. Με αγάπη και σεβασμό για το κοινό και το θέατρο προσέφερε αφιλοκερδώς την εργασία της σε πολυάριθμες ανεξάρτητες θεατρικές παραγωγές για πολλα χρόνια πριν ιδρύσει την επιχείρηση Black Dog Productions. Το 2016 σε δική της σκηνοθεσία, παρουσιάστηκε η Μαρκησία ντε Σαντ στο Θέατρο 104, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και το Θέατρο Αργώ. Ενώ το 2017 ανέβασε το έργο Hanjo στο Χυτήριο και διοργάνωσε τα πολιτιστικά προγράμματα Ημέρες Ιαπωνικού Πολιτισμού, και Διημερίδα εκδηλώσεων αφιερωμένη στον Yukio Mishima, στο Μουσείο Ασιατικής Τέχνης Κέρκυρας.

 

Έχοντας πανεπιστημιακή εκπαίδευση και πολύχρονη πείρα σε ποικίλες μορφές της θεατρικής πράξης, πέρα από ένα ολοκληρωμένο θεατρικό θέαμα που αναδεικνύει τον εκάστοτε χώρο στον οποίο παρουσιάζεται, και την ειδική ανάπτυξη κοινού για ιδιαίτερα θεάματα, την απασχολεί η ευημερία των θεατρικών επαγγελμάτων και η επικοινωνία της ελληνικής θεατρικής δημιουργίας στο εξωτερικό.

 

Ασχολείται παράλληλα με το ένδυμα και την φωτογραφία: το φωτογραφικό της λεύκωμα Reverie θα κυκλοφορήσει για δεύτερη φορά σε αυτοέκδοση μέσα στο 2017.